vrijdag 11 november 2016

Pinterestpagina met 90 boeken!

Sommige mensen houden er niet zo van om een volledige blog uit te pluizen. Daarom begon ik jaren geleden ook met een Pinterestpagina rond boeken. Die werd de afgelopen tijd echter ook verwaarloosd en daarom maakte ik er de voorbije herfstvakantie m'n werk van om hem weer helemaal af te stemmen op Gietjes Boekies en Movies. Alle boeken die je hier vindt, zie je nu ook op de verzamelpagina Pinterest - Gietjes Boekies (en Movies). Je kunt er kiezen tussen 90 boeken!



Negentig zul je zeggen. Waar haalt Gietje dat vandaan? Wel, ik heb voor de opstart van Gietjes Boekies en Movies ook al heel wat gelezen (uiteraard :)). Vroeger schreef ik mijn meningen echter niet op een afzonderlijke blog, maar op Gietjes Corner. Eerst was het de bedoeling om die blogpostjes allemaal naar hier over te plaatsen. Ik was echter niet altijd zo tevreden meer over de teksten waardoor ik op dit webstekje met een schone lei wilde beginnen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat jullie nog steeds heel wat info en leesideeën kunnen opdoen uit de vroegere berichten. Daarom breng ik ze vandaag nog even onder de aandacht. Hieronder vind je een oplijsting van alle boeken waarover ik tot nog toe iets schreef, zij het op Gietjes Corner alsook op Gietjes Boekies en Movies.

Wil je iets meer weten over één van de boeken? Surf dan snel naar mijn Pinterestpagina!

A

Kader Abdolah: Het huis van de moskee (+/++)

Jussi Adler-Olsen: De vrouw in de kooi (++/+++)

Cecilia Ahern: Het boek van morgen (+)

Tahmina Akefi: Geen van ons keek om (++)

Rania Al-Baz: Getekend voor het leven (++)

Najoud Ali: Ik was negen toen ik moest trouwen (++)

Isabel Allende: Het negende schrift van Maya (+)

Ingvar Ambjornsen: De moorden van Barvik (++)

Anita Amirrezvani: Dochter van Isfahan (++)

Virginia Andrews: Verlaten zusje (+)

Betty Antierens: Katarakt (+/++)

Pieter Aspe: Het vierkant van de wraak (+/++)
Pieter Aspe: De midasmoorden (+/++)
Pieter Aspe: Bloedband (++)

B

Piet Baete: Dromen van de dood (+/++)

Sam Baker: Nicci's wil (+/++)

Halima Bashir: Tranen van de woestijn (++)

Thea Beckman: Kruistocht in spijkerbroek (+/-)

Els Beerten: Allemaal willen we de hemel (++)

Samira Bellil: Ontsnapt uit de hel (-)

Jenna Blum: Het familieportret (++/+++)
Valerie Blumenthal: Geef me de tijd (+/++)
Valerie Blumenthal: Mijn naam is Hannah (+/++)

Jonas Boets: Geboren om te scoren (++)
Jonas Boets: Sam Smith (+)

Corina Bomann: De maneschijnsonate (+/++)

John Boyne: De jongen in de de gestreepte pyjama (+/++)

Dirk Bracke: Black (++)

C

Harlan Coben: Nu of nooit (+/++)
Harlan Coben: Schuilplaats (++)


Paulo Coelho: Elf minuten (+)

Rebecca Connell: De affaire (+/++)

D

Sabine Dardenne: Ik was twaalf en ik fietste naar school 

Sylvia Day: Verslaafd aan jou! (+)

Karen De Becker: Nooit meer bang zijn (+/++)

Marc de Bel: Het web van de suikerspin (++)
Marc de Bel: Yoro (+/++)


Timothée de Fombelle: Tobie Lolness - op de vlucht (++)
Timothée de Fombelle: Tobie Lolness - de ogen van Elisha (+++)

Tatiana de Rosnay: Haar naam was Sarah (++/+++)
Tatiana de Rosnay: Het appartement (++)
Tatiana de Rosnay: Onvoltooid verhaal (++)
Tatiana de Rosnay: Overspel (+)

Bavo Dhooge: Salamander (++)

Natasa Dragnic: Iedere dag, ieder uur (++)



F

Anja Feliers: Hou van mij (+/++)
Anja Feliers: Laat me los (++)
Anja Feliers: Vergeef me (+/++)

Karin Fossum: Ik kan in het donker zien (+)

Nicci French: De rode kamer (++)

Inger Frimansson: Rattenvanger (++)

H

Nafisa Haji: Honingtranen (++)

Emylia Hall: Het boek van de zomers (+/++)

Elin Hilderbrand: Kijk niet om (+/++)

Khaled Hosseini: De vliegeraar (+++)


J

E.L. James: Vijftig tinten grijs (++)
E.L. James: Vijftig tinten vrij (+/++)

K

Sophie Kinsella: Shopaholic! zegt ja 


L

Sarah Lark: Het eiland van duizend bronnen (+/++)


M

Debbie Macomber: Rose Harbor in bloei (+)
Debbie Macomber: De bed & breakfast in Rose Harbor (+/++)

Ai Mi: Onder de meidoorn (+/++)

Santa Montefiore: Het gouden licht (+)
Santa Montefiore: Het vlinderkistje (++)

Liane Moriarty: Nog één keer feest (++/+++)

N

Saskia Noort: De eetclub (++)

Amélie Nothomb: Vadermoord (+)

R

J.K Rowling: Harry Potter en de steen der wijzen (++)

S

Cecilia Samartin: Ana's wake (++)
Cecilia Samartin: De geuren van de ziel (+/++)

Saskia Sarginson: De tweeling (++)

Curtis Sittenfeld: Zusjesland (+/++)
Bettina Storks: Het huis aan de rand van de hemel (++/+++)

Sara Stridsberg: Darling River (- of +/- of +)


T

Mary Turner Thomson: De bigamist (+/++)

U

Lisa Unger: Voor jou wil ik sterven (++)



V

Simone van der Vlugt: De reünie (++)
Simone van der Vlugt: Herfstlied (++)

Linda van Rijn: Villa Toscane (+/++)
Linda van Rijn: Winterchalet (+/++)

Esther Verhoef: Déjà vu (+/++)

W

Elissa Wall: Het begon toen ik veertien was (++)

Rachel Ward: Deadline (++)
Rachel Ward: De chaos (++)
Rachel Ward: Oneindig (++)

Z

Carlos Ruiz Zafon: De schaduw van de wind (++)

Sophie Zijlstra: Margot (+/++)
Markus Zusak: De boekendief (++)

Andere

Herboren (THUIS) (+)
Kinderen van Dewindt (+/++)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten