woensdag 9 november 2016

Een nieuw speeltje op mijn smartphone :)

Ik ben er wat laat mee wellicht, maar ik ben ook met Goodreads gestart. Een paar weken terug ging ik op weekend met mijn nichtjes en ik kon de slaap niet vatten. De nacht doorkomen is vreselijk de laatste maanden, maar ik vertik het om medicatie te slikken. Het zal ooit wel weer beteren zeker? Eens ik me wat beter voel of ooit misschien eens terug gelukkig word. Al hoop ik dat dat natuurlijk niet te lang uitblijft want een mens zou stilaan op geraken. Maar oké, dat doet er nu niet toe, ik wilde het over Goodreads hebben.



Ik maakte vroeger een lijst op de computer met alle boeken die ik wilde lezen. Maar dan kwam ik in de bibliotheek en was ik die lijst weer vergeten. Een echte 'app-fan' ben ik niet, maar naast Runkeeper vind ik Goodreads echt wel een handig ding. Mijn gsm heb ik trouwens wel bijna altijd bij mij tijdens een bibbezoek. Intussen zette ik al 120 boeken op de planken en heb ik dus meer dan voldoende leesvoer voor de komende jaren. Al zal ik me natuurlijk niet kunnen houden als ik een nieuwe leestip voorbij zie passeren.

Het is heel erg leuk als je een aantal leesvrienden hebt die ook op deze app zitten. Dan kun je boeken gaan uitwisselen. Ik heb voorlopig echter nog weinig 'Goodreads-vrienden' waardoor ik nog niet veel leestips via deze weg binnen kreeg. Maar goed ook misschien want ik heb de indruk dat mijn boekenplanken binnen de kortste keren al zouden gaan doorbuigen :).

Als ik nog meer ontdek rond deze app dan laat ik het jullie hier zeker weten. Voorlopig hield ik het dus alleen bij het 'klaarzetten' van boeken die ik zeker nog wil lezen. En 'De fazantenmoordenaars' staat aangeduid als 'currently reading'. Het is mijn bedoeling om stelselmatig wat boeken te lezen en daarna een quotering te geven. Op die manier maak ik weer plaats voor nieuwe boeken.

Ik hou jullie op de hoogte!


Bron:
*https://bkbergman.com/tag/goodreads/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten